miercuri, 23 iunie 2010

Bancuri ciclism

*Un barbat sta pe marginea acoperisului gata sa se sinucida. Un negociator este trimis pentru a-l convinge sa se razgandeasca.
"Prietene, nu o face, gandeste-te la familia ta!" spune negociatorul.
"sunt morti cu totii". raspunde barbatul.
"Ah. Bine, atunci la prieteni."
"Nu am nici unul."
"Animale de casa? Colegi de munca?"
"Am calcat peste cateva. Am fost concediat."
"Bine, atunci gandeste-te la toate evenimentele sportive majore pe care le-ai putea vedea, Cupa Mondiala, Turul Frantei!"
"Turul Frantei, ce-i aia?"
"Sari, nenorocitule!"

*Doua maicute participa in clasica Paris-Roubaix pentru femei. La sosire, maicuta din fruntea plutonului remarca "Niciodata nu am terminat asa repede". Cealalta maicuta ii raspunde "Datorita portiunilor de pavate".

*Lui Jens Voigt ii este interzis de catre sotia lui sa mai participe in curse, aceasta amenintandu-l ca doar peste cadavrul ei va mai merge pe bicicleta. Jens raspunde:
- In regula, atunci tu vei fi urmatoarea catarare peste care voi trece.

*Un ciclist ajunge in Rai. La poarta, Sfantul Petru il intampina. Primul lucru de care se intereseaza ciclistul, daca sunt biciclete in Rai.
"Sigur, spune Sfantul Petru, "lasa-ma sa-ti arat", si il conduce la cel mai frumos velodrom.
"E perfect" spune ciclistul.
"Cu siguranta este", zice Sfantul Petru."Vei avea o bicicleta personalizata si cel mai frumos echipament pe care l-a vazut vreodata, vei beneficia chiar si de masaj la orice ora vrei".
In timp ce discutau, o bicicleta superba trece in viteza pe langa ei.
"Asa rapid nu poate fi decat Eddy Merckx!" exclama ciclistul.
"Nu", spune Sfantul Petru, "e Dumnezeu pe bicicleta, El doar se crede Eddy".

*Intrebare: Care-i cea mai dura parte cand inveti sa mergi pe bicicleta?
Raspuns: Soseaua.

*Un ciclist iesit la antrenamentul obisnuit rula linistit pe sosea, cand un coechipier de-al sau apare cu o bicicleta noua, superba. Uimit, il intreaba de unde a luat-o. Acesta ii raspunde:
- Ei bine, ieri, imi vedeam de antrenament, mergeam prin oras pe o portiune de pavate, cand o femeie frumoasa apare in roata mea, pe aceasta bicicleta minunata. A stat in trena mea pana in apropierea parcului, cand s-a dat jos de pe bicicleta si s-a dezbracat, zicandu-mi sa iau orice vreau. Si am luat bicicleta.
Dand din cap aprobator, celalalt ii raspunde:
- Buna alegere, probabil hainele nu ti s-ar fi potrivit.

In incheiere, postez aceasta poza:








Se pare ca echipa Lampre a descoperit un nou talent. Pozitia lui Damiano Cunego in echipa e in pericol. Nu radeti, daca se va gasi o bicicleta care sa-i sustina greutatea, va fi greu de oprit pe Mont Ventoux!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu